És necessari dur el mòbil a l'institut?(II)


Aquest artícle d'opinió està redactat a partir d'una exposició a la classe de valencià. Les meues raons per afirmar que sí que és necessari dur el mòbil a l'institut són:
Es pot dur a l'institut perquè si el teu pare o la teua  mare tenen que anar a per tu i passa molt de temps i les portes de l' institut estan tancades li pots tocar per a que vinga, també he vist jo que algunes persones també el porten per escoltar musica a l' hora del pati, també es necessari dur-lo per si passarà el mateix de l'any passat que era hivern i nevava molt i es van suspendre les classes i tenien que tocar al pares per a que vingueren a  per nosaltres. Els transportats se'n van anar abans però  els de Castelló  es quedaren. Sols podien anar-se'n si el pares venien a per ells. Per tant els cridàrem  la secretaria estava plena avisant-los. També hi havia persones que volien tocar i anar-se'n perquè estaven cansats d'estar allí, fent classe mentres els altres ja estaven  a casa. Si en eixe moment alguns alumnes haguérem dut el mòbil hagueren acabat abans. Jo el vaig dur i vaig eixir abans que algunes persones que estaven esperant-se.
Per aquestes raons jo crec que caldria dur el mòbil a l 'institut perquè si hi ha alguna urgència podríem avisar a la nostra família.

                          Joel Gomar Ramon 2n B

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica