Carnet de moto

La llei del carnet als 15 anys que ha entrat en vigor el passat 1 de setembre de 2010 i exigirà examen teòric i pràctic. La DGT (Direcció general de tràfic) pensa d’esta manera disminuir la sinistralitat i millorar la seguretat dels motoristes.     
 Es tracta d'una normativa que a mi no em pareix  massa bé per un costat i per l'altre l'entenc,   per tant vaig a justificar els motius pels quals dubte un poc.
Crec que el carnet als 15 anys esta bé per que hi haurà menys accidents. Els xiquets ja estan més capacitats per portar una motocicleta.
D'altra banda, de cara a les tendes de motocicletes deu ser negatiu per a les vendes, ja que la gent valorarà el esperar-se un parell d'anys més i comprar-se el cotxe.
 La meua conclusió és que  a la joventut ens ha suposat un fastigueig  eixe canvi:                         
espere que realment a la DGT es reflexe bé l’estadística i haja servit per alguna cosa i reflexionen i canvien certs detalls.

Josep Lurbe 2n ESO

Comentaris

  1. mireu jo tinc 22 ays i em pareix molt be el que esteu expressan oh dios porque me has hecho tan listo, perdoneu les meues creenses pero el que jo vull dir es que esta molt be el que esteu escriguent seguiu aixi anim

    ResponElimina
  2. em pareix molt be que aquest institut participe en aquestes coses estic molt orgullosa de l'ies manuel sanchis guarner soc una alumna excel.lent moltes grasies per participar en coses aixina un bes molt gran

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica