Sí a l'avortament

Vull expressar la meua opinió sobre l'avortament. I de partida em posicione dient que sí,  crec que la dona té dret a decidir si avorta o no. 
Jo pense que sí que es deu tindre dret a l’avortament perquè si una menor vol avortar és per alguna raó.  El més probable és que eixa raó siga  perqué no  vol  el xiquet o la xiqueta que va a tindre, i si no es fa responsable i sa mare o alguna persona adulta no l'ajuda el més probable és que el xiquet/a pateixca o fins i tot puga morir i per a que es muira després de patir el suficient directamente que no naixca. Val la pena solucionar un problema menut abans que es converteixca en un problema de gran dimensions.


A banda dels arguments que he expressat hi ha més raons però jo m'he limitat a comentar les més importants que fomenten la meua opinió.



Sara 2n ESO

Comentaris

  1. A mi tanbe em pareix bé que les dones pugam elegir si abortem o no!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica