Sí a les corregudes de bous.


  Els bous com tots sabem són una tradició centenària d'Espanya.
Jo pense que no podem deixar que es perda .
El bou és el símbol d’Espanya i si es perd, Espanya ja no tindrà símbol.
Quan algú de nosaltres li diguem la paraula Espanya  a alguna persona estrangera de seguida pensa en el bou perquè és el nostre símbol.
Aquests bous es passen  de 4 a 6 anys vivint com a reis i si després es maten és perquè ells han nascut per a això. Si  deixaren fer les corregudes de bous a Espanya no hi hauria bous perquè aquestos bous naixen per a això , açò vol dir que ja estarien matant-los abans de nàixer. A més moltes persones viuen d’aquesta tradició
El 90% de la gent que diu que no fem les corregudes de bous quan es menja la vedella , les xulles o qualsevol carn no es posa a remugar que si maten els bous o si els maltracten. 

Edgar 2n ESO

Comentaris

  1. jo estic afavor dels bous.
    Pero a favor dels bous als carrers,i no dels bous a la plaça.

    ResponElimina
  2. jo estic en contra del bous,no m´agrada res que els fajen mal,son essers vius com nosaltres i estan fentlos mal,els fan patir pobres animals..

    ResponElimina
  3. A mi no em pareix be que maten o torturen als bous sols per pura diversió o tradició. Són essers vius com nosaltres i es mereixen viure. Nosaltres no som qui per a decidir si viu o mor, poseuse en la seva pell, no vos agradaria que vos feren el que els fan a ells.
    Que ens han fet per a que els tractem així?, perqué jo crec que no ens han fet res.
    Apart de els bous, també hi moren moltes persones a les corregudes.
    Jo, dic "NO" als bous!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica