Avaluant Pebrella (II)

Aquestes són els aspectes que es podrien millorar segons l'opinió de l'alumnat de segon d'ESO. 
(Anirem ampliant-los en la mesura que vagen arribant. De moment la participació és molt bona i de molta qualitat). 



  • Ampliar la informació de la pàgina de presentació
  • Els enllaços de la columna de la dreta són poc atractius.
  • El professorat no hi participa massa.
  • Tret de la propi àmbit de l'institut, la revista no és molt coneguda.
  • L'alumnat de quart i batxillerat no participa molt.
  • Caldria incloure també notícies més relacionades amb l'oci i diversió.
  • Incloure notícies d'altres instituts
  • Procurar que els comentaris no siguen anònims.
  • Colors del bloc massa seriosos.
I aquestes són les propostes de millora 

  • Incloure algun logotip que identifique cada enllaç del bloquies.
  • Preparar un concurs per a redactar la millor presentació del bloc.
  • Incloure alguna imatge en aquesta presentació . Es proposa un collage.
  • Incloure un xat i un fòrum en la revista.
  • Donar-li més publicitat virtual.
  • Contactar amb els ajuntaments de la zona per donar-li l'oportunitat de col.laborar amb la revista.
  • Animar al professorat i alumnat de quart i batxiller a que hi participe més.
  • Incloure enllaços a altres centres.
  • Incentivar des de les diferents assignatures la participació a la revista
  • Donar al final de curs un premi al millor article (si pot ser per votació popular)
  • Incloure fotos o vídeos humorístics.
  • Crear a final de curs un recull dels millors articles i fer una edició especial.
  • Editar una revista en paper amb els millors treballs dels bloquies.
Gràcies a totes les persones col.laboradores. amb vosaltres Pebrella " progressa adequadament"
Redacció Pebrella

Comentaris

  1. Enhorabona a totes les persones que han fet possible que Pebrella vaja caminant ja tota sola. Hi queda encara molt de camí per davant, però intentarem recórrer-lo junts el proper curs. De segur que serà tot un repte. S´animeu a seguir aquesta ruta amb nosaltres??? Vinga!!!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica