Pràctiques del PQPI. Una gran experiència

 Sóc un alumne del PQPI i una de les nostres obligacions consisteix en realitzar unes pràctiques  tutoritzades.  Jo les he realitzat  a l'ajuntament de Castelló de Rugat,  m'han servit per a introduir-me al món laboral, també he aprés com funciona un ajuntament i com està constituït. Jo crec que això és fonamental perquè si no estiguera ben organitzat no funcionaria bé, perquè des del meu punt de vista, conforme ho he vist jo,  dur un ajuntament no és molt fàcil perquè sempre has de tindre al poble content . En este mes que he fet pràctiques he realitzat moltes tasques diverses: arxivar, enquadernar, fotocopiar, encarregar-me de l'auditori, repartir fulls informatius, preparar els trofeus per a la Marxa BTT, fer i retallar els tiquets per al sopar de l'esport... M'ha agradat el mes que he estat fent pràctiques perquè m'he ensenyat molt, recomane realitzar les pràctiques perquè s'aprén molt.

Raül García Martínez 1r PQPI

Comentaris

  1. Raul, no saps la satisfacció tan gran que tinc llegint el que has escrit. Pense que una de les grans satisfaccions d´un professor és comprovar com els seus alumnes van trobant un lloc en el món, van evolucionant, aprenent, madurant, fent-se persones adultes, preparades per a construir-se una vida digna. Et felicite i et dóne les gràcies per aprofitar el temps com cal. Continua així, també quan t´incorpores definitivament al món laboral.

    Maria Benavent

    ResponElimina
  2. Arredeu peixet estas fet un crak

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica