Llibres de lectura obligatoris?


Pense que els llibres obligatoris són prou importants. Hi ha persones a les qué els agrada llegir molt, i els dona igual que el llibre siga obligatori o que no, el lligen igual. Però hi ha d’altres que no els agrada la lectura, i si no estigueren els llibres obligats, pràcticament no llegirien res. La lectura ens ajuda fer menys faltes d’ortografia, a tindre agilitat a l’hora de llegir… si els professors ens fan llegir serà perquè ens aporta coses bones.
Jo m’he llegit més llibres en castellà que en valencià, m’agrada més. Per exemple el llibre de “A tres metros sobre el cielo” , eixe ha sigut el que més m’ha agradat entre tots els que m’he llegit. Però també es veritat que els llibres qué realment són bons estan en castellà i també en valencià, com és el cas d’aquest. El pot agradar llegir més en una llengua que en una altra, però el que està clar és que has de llegir de tot un poc, per les raons que he dit abans.
No tinc cap proposta , sols dir que m’agrada molt el que estan fent alguns professors. Que hi haja una avaluació en que el llibre que llegim el triem nosaltres. Pense que està molt bé, l’alumne agarra el llibre amb més ganes que si li poses un llibre que no li agrada.

Natàlia Garcia. 2n ESO A.

Comentaris

  1. de importas que vols que diga es un poc royo pero si nia que llegirlos el llegim i va que juta bo molt bon treball

    ResponElimina
  2. buff, a mi els llibres m'agraden més en castella que en valencià i tanbé m'agrada triar-los ,a mi aixó dels llibres obligatoris em pareix bé per a les persones que no els agrada llegir gens pero a les persones que els agrada llegir podrien triar-los ells mateixa en conter de que els fagen llegir llibres que no els agraden!!

    ResponElimina
  3. pos a mi em dona =.
    tel lliges, b per tu i si no tel xiges... un 0!
    la vida es aixina tiooos!!
    no li podem fer res! :)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica