Just Dance 3 ¡!!


El Just Danec 3 és un joc de ballar per a la Wii.
Consisteix en traure la major puntuación imitant als personatges que apareixen a la pantalla.
Hi ha cançons díficils i altres que hi son més fàcils.Hi poden jugar fins a quatre persones.
T’ho passes molt bé jugant, et diverteixes i a més a més fas exercici!!!Crec que és el millor dels 3 Just Dance, perquè abans que aquest joc hi van traure dos més, pero personalmente crec que aquest és el més entretingut. Hi han moltes cançons noves de reggeton, rock, pop…Una de les cançons que més m’agraden del joc és: “Party Rock Anthem”.
     
Isabel 1r ESO                                                     

Comentaris

  1. Eixe joc està molt xulo :)

    Natalia Garcia.

    ResponElimina
  2. aquest joc es prou divertit magrada , el dia que van jugar aci en tots va ser mol divertit :)

    ResponElimina
  3. És un bon treball i a mi també magrada la cançó party rock.

    ResponElimina
  4. Is a xali song!!!!....xD

    ResponElimina
  5. Isa,jo també tinc aquest joc,es molt divertit,
    m'encanta!!

    ResponElimina
  6. Que uai jo en tinc uno pero es per a la play i no esta molt be mencanta el teu treball

    ResponElimina
  7. a mi també m'agrada està molt xuli, peró jo no el tinc, ja farem partidetes , quant juem :)

    ResponElimina
  8. M'encanta!!!!!
    Aquest joc està molt xulo. Jo tinc el Just Dance 2 però aquest m'agrada molt més

    ResponElimina
  9. buenu... para gustos, colores!! xd
    no te perquèagradar-te el joc. :)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica