Imprescindibles. Primera entrevista



 Pebrella vol retre un xicotet homenatge a  aquelles persones que amb de forma silenciosa contribueixen  que al nostre institut cada dia puga desenvolupar totes les tasques. I per a que açò siga possible hi ha un grup de treballadores que diàriament mantenen el centre en condicions òptimes. En representació de totes elles hem entrevistat a Marta Raida Boronat.
Vaja per davant el nostre agraïment a la seua impagable dedicació diària i com no,  a la de tot l'equip de neteja.

-  Marta quin és el teu treball?
- El meu treball consisteix en mantindre el centre tot el més net possible. Perquè alguns alumnes no se n'adonen  que hi ha papereres i tiren els papers pel terra.

-Quin es el teu horari?
-Treballe pel matí de 9:00h a 13:00h i de vesprada de 15:00h fins a les 19:00h. De matí netege les pistes, el vàters, els patis i les papereres, els cristalls de l’entrada, i de vesprada; els despatxos, el gimnàs i altra vegada tot el del matí.Supose que si faltara algun dia es notaria molt.

-Quants anys fa que treballes ací al centre?
- Estic ací des del curs 98-99.

- A quina edat vas començar a treballar?
-Vaig començar a treballar als catorze anys i ací porte dotze treballant.., així que aprofiteu l’educació que vos oferixen perquè a mi m’haguera agradat tindre-la i no vaig poder. Jo sóc perruquera, he criat xiquets, he fet de tot, i este treball m’agrada molt. El dia 25 d’octubre em jubile, i el que vos he dit, aprofiteu el temps.

  Notem en Marta una expressió maternal a l'hora de donar-nos aquest consell.

- Gràcies  Marta per la teua atenció.
- Gràcies a vosaltres per dedicar-me un temps.

    I amb la professionalitat que la caracteritza Marta s'acomiada de nosaltres amb un somriure, espenta el carret de la neteja i s'allunya arreplegant els papers que alguns alumnes poc conscienciats han escampat pel pati.

Carles i Mireia 2n ESO

Comentaris

  1. moltes gràcies ,en especial a carles i mireia, varen estar molt atents i concienciats del que es explicava, estic segura que els dos ho tindran present quan tinguen un paper a la mà,de nou gràcies en nom de les meues companyes i el meu...ens veiem pel pati. marta

    ResponElimina
  2. gracies Marta per tot el que estas fent

    ResponElimina
  3. Ens parèix un bon treball han fet una bona feina

    ResponElimina
  4. gràcies per cuidar l'institut
    i mantindre-lo molt net.

    ResponElimina
  5. esteban palmer sala 1 d´eso15 d’octubre del 2012, a les 8:38

    Marta moltes gràcies per tot per el que fas per nosaltres

    ResponElimina
  6. Gràcies a marta el institut esta net

    ResponElimina
  7. una entrevista molt be , m'agradat molt

    ResponElimina
  8. Moltíssimes gràcies Marta,per mantindren's l'institut tan net.

    ResponElimina
  9. CARLES i MIREIA eu fet un gran treball entrevistant a esta persona
    ara cuant tingem un paper en mans no dudarem en llançar-lo a la paperera

    ResponElimina
    Respostes
    1. de nou gràcies, en nom de les meves companyes i el meu , es la nostra tasca de cada dia com a treball, però el MERIT es de tots, professors, professores i els xiquets que com vosaltres sabeu comportar-se com cal i esperem que cada dia siguen més els que es donen compte que ser brut i descuidat NO MOLA i sapiau que vos trobare a faltar moooooolt un beset i arreveure.marta

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica