Futbol Club Barcelona. El meu!



 Aquest any el Futbol Club Barcelona ha començat molt bé la  Lliga BBVA. Han jugat sis partits i els sis els ha guanyat. Va primer en la lliga i està … a huit punts del Reial Madrid !! Aquest estiu el Barça a fitxat als jugadors Alex Song, procedent de l’Arsenal ( un equip anglés ) i a Jordi Alba, procedent del València . Espere que la lliga aquest siga guanyada pel Barça perquè segons els diaris esportius, i jo pense el mateix,  és el millor equip del món i així ho ha demostrat moltes vegades. Pel que fa a la UEFA Champions League, en el que portem de temporada ha jugat dos partits i els dos els ha guanyat, que continue així i que es proclame campió. 
Seria meravellós que aquest equip repetira la proesa de fa tres anys quan va guanyar les sis copes; anem a veure si el nou entrenador Tito Vilanova sap portar al seu equip al lloc més alt tal i com va fer l’inoblidable Josep Guardiola. 
FORÇA BARÇA
Àlex Andreu Garcia 1r ESO

Comentaris

  1. Força Barça !!

    ResponElimina
  2. esta tot molt be pero no estic dacord amb tu crec que el reial madrid remuntara prou esta temporada

    ResponElimina
  3. pOS EL BARÇA NO ES EL MEU! VALENCIANISTA SOC DESDE QUE VAIG NAIXER I FINS MORIR HO SERE!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica