Què tal per Castelló...Santiago?

Santiago és el professor de castellà. Un educador que poc a poc ha anat integrant-se perfectament en la dinàmica del centre i ja sembla que estiga amb nosaltres tota la vida.


 Per què vas escollir aquesta carrera?
 La vaig escollir perquè m’agrada treballar amb gent jove, també  m’agrada ensenyar, perquè he de dir-vos que mentre el professorat ensenya va també aprenent.

En quins instituts has estat treballant abans?
Vaig treballar  a l'institut de Requena l’any passat. També vaig estar a Catadau, Benaguasil, Oliva i València. Sempre m'he estimat  treballar abans  en poblets que en ciutats.
T’agrada el teu treball?
M’agrada molt el meu treball per que m’ho passe bé,  em dona tranquil.litat  i ànims.

  (cal dir que nosaltres el tenim de professor i corroborem que Santiago és una persona tranquil.la , que té molta paciència amb nosaltres)
És important el castellà?
És molt important el castellà, perquè és una llengua que té 500 milions de parlants . En Internet la segona llengua més utilitzada, després de l’anglès. I és important per si ens  anem a altres llocs on parlen castellà,  devem aconseguir un domini d'ella per a comunicar-nos.
Per què el professorat de llengües  insistiu tant en la lectura?
Insistim tant en la lectura perquè és la millor manera d’aprendre a escriure, perquè llegint millorem l'ortografia  i sobretot per les vivències  i el plaer que comporta llegir  un  llibre.

 Gràcies per la teua atenció.

I amb un somriure seré ens acomiada. De bell nou, gràcies per ser així Santiago!

Josep i Hèctor de 2n A 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica