Entrevista a Tino Pla



En aquesta ocasió les nostres col·laboradores otosines han entrevistat  una persona que des de l’inici de Pebrella ha mostrat un gran interès per participar en el nostre projecte. Es tracta del regidor de Cultura, educació i serveis social d'Otos Tino Pla. 


     Quina feina realitzes a l’ajuntament?

R: Fonamentalment, sóc el regidor de cultura, de serveis socials i totes aquestes coses... El que s’intenta és realitzar coses noves per al poble.

      Quines activitats teniu pensades per  donar a conèixer el poble?

R: El que tenim pensat per  donar a conèixer el poble és promocionar la ruta dels rellotges de sol, el potenciar el mercadet dels diumenges, el difondre i al mateix temps potenciar la col·lecció que tenim permanent d’Antoni Miró, i a més l’encant natural del poble que tenim que col·laborar tots mantenint-lo net.

      T’agrada el teu treball a l’ajuntament?

R: Sí que m’agrada, perquè jo em pensava que després de tota la vida dedicat a l’ensenyament, pensava que podria fer alguna cosa més.
Quines són les teues aficions?
R:  Les meues principals aficions són: la pintura, la naturalesa, estar en contacte amb la natura i el llegir.

      La teua feina té alguna relació amb les teues aficions?

R: La meua feina, clar, si estic en la regidoria de cultura és perquè no he demanat cap altra, perquè el que m’agrada és a nivell cultural i organitzar excursions, alguna xarrada, o dur algun teatre, organitzar la nit de poesia al Palau.

      Quina feina realitzaves abans de treballar a l’ajuntament? T’agradava?

R: La meva feina, doncs... jo era professor,  ho he sigut durant 38 anys i m’agradava molt. Si tornara a nàixer sense dubte, seria altra vegada professor.

      Què opines del poble i la seva gent?

R: Que el poble és el més bonic del món, que la seua gent per a mi som família tots, que formem units una gran família i que sempre anem tots a una.

      Per a tu què és Otos?

R: Otos, Otos per a mi és la meua ànima, és on em trobe feliç, on he viscut sempre, on si tenia mal de cap quan venia de València  em passava, i ha sigut la meva vida i sempre ho serà.



I amb la mateixa passió i compromís que sempre ha mostrat ens acomiada deixant-nos les portes sempre obertes per tornar...



Júlia Mateu Alfonso i Noèlia Nàcher Palmer.

2n ESO B

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica