Opinem sobre ...la música

La música és la creació i la combinació de sons, sorolls i silencis. Té infinites funcions, com per exemple serveix per a quan una persona està trista o apagada, la música és capaç de ajudar-la a sentir-se millor i més alegre, en canvi, també quan estem alegres i escoltem cançons tristes podem arribar a canviar el nostre estat d’ànim. És meravellosa.
Jo toque un instrument i puc dir que m’agrada molt, quan estic a classe de trompeta sent que sóc feliç i alegre, ja què estic fent una cosa que jo he elegit i no m’ha obligat ningú. Encara que a vegades he de reconèixer que no és fàcil anar a classe perquè estic en els amics o estic fent els deures.
 Crec que la gent hauria de tindre un passatemps que li permetrà distraure’s dels problemes diaris, tots necessitem sentir la llibertat, encara que siga per una estona. La gent pot elegir qualssevol passatemps,  com jugar a futbol, col·leccionar segells, pintar quadres o simplement llegir un bon llibre o passar una bona estona amb els amics.  Animem a tots a que disfrutar dels xicotets plaers de la vida.

 Quique Català Sanjuàn  2n A

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica