L’odi a persones amb altres idees

Comente  aquest tema, perquè el passat 13 de novembre, l’estat islàmic va   realitzar un atemptat a París, acabant amb la vida d’unes 128 persones i deixant moltes altres ferides.
Quan ho vaig veure a la tele em vaig quedar al·lucinada. No entenia el perquè de la situació. I encara ara no l’entenc. Com tampoc comprenc els atacs bèl·lics que es donen a Síria quasi tots els dies.
Quan va passar el de París, moltíssima gent va començar a posar a les xarxes socials “#PrayforParis”, que significa “resa per París”. Amb açò em vaig adonar que totes eixes persones estaven a favor de les víctimes d’aquest atemptat, però també vaig pensar: per què ara que passa a París tots es preocupen, i quan passa a Síria, que és més sovint, no es preocupa quasi ningú?
La veritat és que estic tractant un tema del que sé que no tots pensem igual i és perillós, així que si algú se sent ofés  li demane disculpes.
Doncs em va saber molt mal pensar allò. Tots els dies mor gent innocent per culpa d’una creença. I això no hauria de passar al segle XXI.
El dia següent a l’atemptat vaig veure que l’estaven retransmetent una altra vegada a la televisió i en un moment donat va aparèixer el president de França comunicant que el seu país anava a entrar en guerra amb Síria. Em vaig quedar de pedra. Això significava que anava a morir encara més gent innocent de la que ja havia mort? Si jo fóra Hollande, haguera fet el possible per a que no tornara a passar cap atemptat i protegir als ciutadans.
I ara, la gent no para d’espantar-nos dient que anem a entrar en la Tercera Guerra Mundial.
Deixarem que ocórrega?
Àngela Boix Garcia

2n A

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica