Com va ser per a mi la XXXIX festa de danses de la Vall d'Albaida



 Aquest és el cinquè any que participe en aquesta festa. Va estar molt bé. 
 La dansà va començar a l'hora prevista, va estar encapçalada per el grup de danses del poble de Bellús que va ser l'amfitrió de  l'any passat.  El van seguir el grup de danses de l'Olleria, d'Atzaneta d'Albaida (que no va poder estar) i el de Bèlgida, abans del grup de danses l'Ofra, el grup  de Castelló de Rugat. Després de Castelló van seguir catorze pobles més i com sempre l'amfitrió és l'últim, en aquest cas Llutxent.
 En l'aplec m'ho vaig passar genial (com en tots), l'únic que em vaig adonar és que era molt més curts que els dels altres anys, però, això no va ser cap inconvenient.    
 M'agradaria que a tota la gent que li agrada ballar, s'apunte al grup de danses o altres balls que hi haja en el seu poble, ja que té moltes coses positives, com per exemple, coneixes a gent nova, fas espot i el més important t'ho pots arribar passar genial.

Sara 2n ESO

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica