dilluns, 24 d’octubre de 2016

Educació i estudi



Vaig a parlar sobre el tema de l'educació i la tècnica d'estudi. Jo pense que no ens deurien ensenyar d'aquesta manera com ho fan, ens ensenyen a aprendre les coses de memòria sols per a avaluar-ho amb un control, en el qual el 75% de la classe o dels alumnes no demostren la capacitat que tenen sobre aquesta assignatura. Pense que deuríem canviar les tècniques  educatives o de la forma d'estudi per altres que siguen més efectives i més motivadores. També podríem fer una sèrie d'activitats determinades, com en lloc de fer tot deure seguit d'un llibre on tot és teoria, fer activitats com xarrades o més expressió oral o exposicions en les quals donem les nostres opinions i fa que els alumnes es motiven més, a l'hora d'entrar a classe, i no fer que siga una classe llarga i pesada.Doncs bé,  malgrat fer les coses més interessants també fer activitats en les quals es demostrara dia a dia la capacitat de cada alumne i que es valorara dia a dia amb la feina de cadascú i no amb un control  que la major part de la (per no dir tota) ens la juguem en un dia..  L'únic objectiu que ens donen a entendre és no aprendre les coses si no, a memoritzar-les i traure-les en una fulla on no serviran per al dia de demà. Tot açò ve a que a un alumne de tercer d'ESO a final de curs li preguntes algo sobre el primer tema i no se'n recorda ni del 30% del temari, així que torne a recalcar que m'agradaria que l'educació i el professorat canviara de mètode d'ensenyament perquè així tots eixiríem guanyant..

Alba 3r B


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada