Rafting




Em vaig despertar aquell matí tan normal com un altre, en l'allotjament que teníem a Alcalà del Júcar. Al matalàs que hi havia al sòl estàvem el meu amic Ivan i jo, al de dalt el meu germà i el meu amic Òscar. Els germans menuts dels meus amics van vindre per a despertar-nos. Vam baixar per a esmorzar, ens van dir que anàvem a  fer una nova activitat. Sense obrir la boca ningú dels 4 vàrem muntar als cotxes i vàrem anar a un poble veí, allí  vam agafar uns trages de neopré, ¡Anàvem a fer ràfting!!! Vàrem anar amb els monitors fins a un riu, el viatge es va fer curt ja que els xiquets anàvem en un cotxe i els pares en un altre, i els monitors parlaven amb nosaltres d' una manera molt bona ja que ells eren molt jóvens. A l'arribar vam muntar els xiquets en una barca i els pares en l'altra. Començàrem el  trajecte a poquet a poquet però més avant el monitor ens va acostar a la barca dels pares i Òscar i jo vam botar per intentar tirar a algú, però no vam durar  molt ja que ens llançaren ells abans a l'aigua. Més avant vam parar i vam fer una espècie de tobogan apilant les barques. Quan vam acabar a més d'un li haguera agradat repetir, segur!!!!!!

Carles Terol   3r B

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica