Viatge a Madrid


Resultat d'imatges de santiago bernabéu stadium

El viatge a Madrid el vaig emprendre el dissabte a les sis de la matinada perquè anava en cotxe i volíem arribar  allà les onze , anàvem  ma mare, el meu germà, ma tia , mon pare i jo. Mon pare conduïa.


Anant, jo em vaig  adormir una estona, quan em vaig despertar vaig vore que ja estàvem en Castella la Manxa, el paisatge era molt bonic i era de color groc.


Quan van arribar vam entrar a l' hotel que era molt gran i modern i a continuación ens aniríem al Santiago Bernabeu, l' estadi del Real Madrid que això sí que era gran, hi haven més de 50.000 mil persones, estava format per unes muralles molt grans i formades per unes grades llargues i molt amples.


També vam vore el Parque del Retiro que era un parc molt gran, amb molts arbres i molta vegetació, l’Almudena que era una església molt bonica i formada per grans escultures i la Plaza del Sol que és una plaça molt ampla formada per una font molt gran i un campanar on es realitzen les campandes de l’any nou.

Óscar Navarro 3r B


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica