La meua afició per la fotografia



La meua afició per la fotografia ve des de menut, sempre tenia el telèfon mòbil dels meus pares a la mà fent fotos i vídeos allà on anàvem. M’agradava molt, però m’agradava més vore-ho després a casa, una vegada, dos, tres, quatre etc. Mai em canse de recordar bons moments perquè potser que en un futur pròxim o llunyà puc oblidar algunes coses.

Jo tinc un avi que era fotògraf i sempre intenta ensenyar-me coses noves com corregir errades que faig a les fotos o ensenyar-me tècniques noves. Actualment , ja fa uns quants anys, utilitze una càmera que em van regalar els meus pares, és un regal que m’agrada i aprecie molt.
Una raó perquè m’agrada la fotografia és perquè es poden fer amics que també t’ensenyen moltes coses ja que molts d’ells són gent professional que dóna classe. També m’agrada molt la fotografia perquè és com una forma d’expressió per a mi, perquè per a mi la fotografia hauria de ser art. Quan em pregunten, què estàs fent? Jo conteste amb entusiasme, estic fent art. El que més m’agrada és fotografiar paissatges, animals, flors, arbres… en resum la natura.


En un futur sí que m’agradaria viure de la fotografia, però és un món molt car i amb molta competència i sempre has de tindre idees noves per fer coses diferents dels demés i no ser repetitiu. També en un futur m’agradaria dur endavant uns quants projectes, un d’ells amb l’ajuda de gent del poble i l’ajuntament: fer una marató fotográfica, també publicar un llibre de ‘fotos’ dient el millor de cada poble de la Vall d’Albaida explicant-ho tot com: el paissatge, les festes, tradicions, llocs turístics… i l’últim projecte seria crear-me un compte d’ Instagram on pujar una foto o dos cada setmana i on la gent també puga publicar les seves fotos.
Actualment estic en una associació que es diu AFCA (Associació Fotogràfica Ciutat d’Albaida), allí quedem una vegada al mes un divendres, quedem per a sopar i després fem algun taller. També els de l’associació anem a moltes quedades amb altres associacions. És un bon lloc si t’agrada la fotografia o vols iniciar-te en ella ja que t’ensenyes divertint-te i passant-ho molt bé. 



                                          
                                                  
                                                     Lluís Montanyés 3r. ESO B








     

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica