M'AGRADA LA MÚSICA

 


Molta gent, pensa que la música no serveix per quasi res, ja que és: agafar un instrument bufar-lo o colpejar-lo i prou. Aleshores, açò fa pensar a la gent, que és una pèrdua de temps, i no és el que pensen.

 D'altra part, hi ha gent que pensa el contrari, ja que té experiència amb la música i li agrada tocar qualsevol instrument. Jo toque la percussió. Una experiència que vaig tindre, va ser que com se me donava molt bé l'extraescolar, era facilíssim tocar moltes partitures, fins i tot m'avorria a l'hora de tocar. Per això, el 50% de les persones que van a música s'esborren, perquè és molt fàcil, o els lleva temps per a fer altres coses. Jo, en compte d'esborrar-me, vaig voler quedar-me uns anys, a vorer si les coses canviaven. I sí, van canviar. A mesura que puges de curs, les coses es compliquen moltíssim. Sobretot, quan ja creus que tens el suficient nivell per a fer les proves al conservatori. Quan entres a este lloc, ja la teua vida sí o sí ha d’acabar fent alguna cosa de música: o utilitzant-la com a afició o sent un professional d'açò. Perquè dic açò? Perquè en el conservatori t'ensenyen molt, i fan que la música t'encante. Açò són els beneficis que tindries si aprens a tocar bé un instrument:

 Perds la vergonya escènica, ja que has de tocar molts concerts tant sols,  com amb gent.

 Els reflexos et milloraran a l'hora de llegir partitures i notes.

 Sabràs expressar-te millor, perquè quan vages a tocar per el món coneixeràs a moltíssima gent i això ajuda a saber comunicar-se millor.

 La conclusió és que no penses que la música no serveix de res si no has tocat un instrument en la teua vida.

                                                                                                                           Hugo

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre anglés amb cançons subtitulades

Relativitat vs. quàntica